Οροι και Προϋποθέσεις

1. ΕΡΜΗΝΕΙΑ

1.1 Σε αυτούς τους όρους και προϋποθέσεις, εκτός εάν το περιεχόμενο απαιτεί διαφορετικά, οι ακόλουθοι όροι έχουν την εξής σημασία:

1.1.1 Προϊόντα σημαίνει καπνιστές και αξεσουάρ που παρέχονται προς πώληση από εμάς σε εσάς.

1.1.2 Μας ή εμείς σημαίνει Grakka Limited, μια εταιρεία εγγεγραμμένη στην Αγγλία με αριθμό εταιρείας 04073896 και έχει την έδρα της στη διεύθυνση Plym House 3 Longbridge Road, Marsh Mills, Plymouth, Devon, PL6 8LT.

1.1.3 Δικτυακός τόπος σημαίνει τον ιστότοπο μέσω του οποίου πουλάμε τα Προϊόντα ή τις Υπηρεσίες: bradleysmoker.co.uk και άλλους τομείς σε επίπεδο χώρας.

1.1.4 Εσείς σημαίνει ότι ο πελάτης αγοράζει Προϊόντα ή Υπηρεσίες και το "δικό σας" θα ερμηνεύεται ανάλογα.

2. ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΑΥΤΩΝ ΟΡΩΝ

2.1 Αυτοί οι όροι και προϋποθέσεις (οι «Προϋποθέσεις») ισχύουν για την πώληση Προϊόντων και (όπου υπάρχουν) Υπηρεσίες από εμάς, είτε μέσω των Ιστοτόπων μας είτε με άλλα μέσα.

2.2 Οι παρόντες Όροι μαζί με μια παραγγελία ή επιβεβαίωση παραγγελίας που έγινε αποδεκτή σύμφωνα με την ρήτρα 3 παρακάτω (η «Σύμβαση») αποτελούν τη συνολική συμφωνία μεταξύ των μερών σχετικά με την αγορά Προϊόντων ή/και Υπηρεσιών. Αναγνωρίζετε ότι δεν έχετε βασιστεί σε καμία δήλωση, υπόσχεση, εκπροσώπηση, διαβεβαίωση ή εγγύηση που έγινε ή δόθηκε από ή για λογαριασμό μας, η οποία δεν ορίζεται στη Σύμβαση.

2.3 Το απόρρητό σας είναι επίσης πολύ σημαντικό για εμάς και αυτοί οι Όροι πρέπει να διαβάζονται σε συνδυασμό με την Πολιτική Απορρήτου μας, την οποία μπορείτε να βρείτε εδώ.

3. ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ

3.1 Παρέχουμε Προϊόντα μόνο για αγορά από ενήλικες και δεν πουλάμε σε παιδιά. Εάν είστε κάτω των 18 ετών, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον Ιστότοπό μας μόνο με τη συμμετοχή γονέα ή κηδεμόνα.

3.2 Για Προϊόντα που αγοράστηκαν από τον ιστότοπο ή τους ιστότοπούς μας, ισχύουν οι ακόλουθες διατάξεις:

3.2.1 Τα μέρη στα οποία παραδίδουμε διαφέρουν ανάλογα με το Προϊόν και θα εμφανίζονται στην κατάλληλη ιστοσελίδα.

3.2.2 Τα Προϊόντα και οι τιμές στις Ιστοσελίδες αποτελούν πρόσκληση για παραγγελία μόνο και δεν αποτελούν προσφορά από εμάς προς εσάς για αγορά των Προϊόντων.

3.2.3 Όταν κάνετε κλικ στο κουμπί «Υποβολή παραγγελίας» σε έναν από τους Ιστότοπους μας, η τοποθέτηση μιας τέτοιας παραγγελίας θα αποτελεί προσφορά από εσάς για την αγορά των Προϊόντων που υπόκεινται σε αυτούς τους Όρους. Θα πρέπει να ελέγξετε την παραγγελία και να διορθώσετε τυχόν εσφαλμένες λεπτομέρειες πριν πατήσετε το κουμπί "Επιβεβαίωση παραγγελίας".

3.2.4 Ενδέχεται να απορρίψουμε την παραγγελία σας για οποιονδήποτε εύλογο λόγο, για παράδειγμα, αλλά δεν περιορίζεται σε, λανθασμένες ή ελλιπείς πληροφορίες, απορριπτική πιστωτική ή χρεωστική κάρτα ή έλλειψη διαθεσιμότητας. Εάν δεν είμαστε σε θέση να δεχτούμε την παραγγελία σας, θα σας ειδοποιήσουμε μέσω email.

3.2.5 Μια ηλεκτρονική παραγγελία θα γίνει αποδεκτή από εμάς μόνο όταν λάβετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επιβεβαίωσης από εμάς, το οποίο, με την επιφύλαξη των διατάξεων του όρου 3.2.6, θα δημιουργήσει Σύμβαση. Η ημερομηνία της Σύμβασης θα είναι η ημερομηνία κατά την οποία εκδίδουμε το email επιβεβαίωσης.

3.2.6 Η αποδοχή της παραγγελίας σας δεν αποτελεί εγγύηση από εμάς για τη διαθεσιμότητα των Προϊόντων και όλες οι αποδοχές υπόκεινται στη διαθεσιμότητα των Προϊόντων. Εάν τα Προϊόντα που έχετε παραγγείλει δεν είναι διαθέσιμα, θα σας ενημερώσουμε σχετικά το συντομότερο δυνατό.

3.2.7 Εάν λάβετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επιβεβαίωσης για μια παραγγελία που δεν υποβάλατε εσείς ή εάν τα στοιχεία στο email επιβεβαίωσης δεν ταιριάζουν με την παραγγελία που υποβάλατε ή είχατε σκοπό να πραγματοποιήσετε, πρέπει να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στέλνοντας ένα email helpdesk@bradleysmoker.co.uk ή καλώντας μας +44 1803 712712 για να ακυρώσετε την παραγγελία ή να διορθώσετε τα στοιχεία.

3.3 Όταν παραγγέλνετε αυτοπροσώπως, τηλεφωνικά, μέσω email, φαξ ή ταχυδρομείου, ισχύουν οι ακόλουθοι Όροι:

3.3.1 Εκτός εάν έχετε ζητήσει προσφορά, η παραγγελία σας συνιστά προσφορά αγοράς των Προϊόντων ή/και των Υπηρεσιών σύμφωνα με τους παρόντες Όρους. Είστε υπεύθυνοι για τη διασφάλιση ότι οι όροι της παραγγελίας σας και τυχόν ισχύουσες προδιαγραφές που υποβάλλονται από εσάς είναι πλήρεις και ακριβείς. Η παραγγελία σας θα θεωρείται αποδεκτή μόνο όταν εκδώσουμε γραπτή αποδοχή της παραγγελίας, οπότε και θα τεθεί σε ισχύ η Σύμβαση.

3.3.2 Εάν έχετε ζητήσει προσφορά για την παραγγελία σας, η Σύμβαση θα τεθεί σε ισχύ όταν αποδεχτείτε την προσφορά μας. Οι προσφορές υπόκεινται σε διαθεσιμότητα τη στιγμή της αποδοχής της προσφοράς και οι προσφορές ισχύουν μόνο για 1 μήνα από την ημερομηνία έκδοσής τους.

4. ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

4.1 Οι εικόνες των Προϊόντων στον ιστότοπο είναι μόνο για επεξηγηματικούς σκοπούς. Παρόλο που καταβάλαμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την ακριβή εμφάνιση των χρωμάτων, δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι η εμφάνιση των χρωμάτων στον υπολογιστή σας αντικατοπτρίζει με ακρίβεια το χρώμα των Προϊόντων. Τα προϊόντα σας ενδέχεται να διαφέρουν ελαφρώς από αυτές τις εικόνες.

4.2 Οποιαδήποτε δείγματα, σχέδια, περιγραφικά στοιχεία ή διαφημίσεις που παράγονται από εμάς και οποιεσδήποτε περιγραφές ή απεικονίσεις που περιέχονται στους καταλόγους ή τα φυλλάδιά μας παράγονται με αποκλειστικό σκοπό να δώσουν μια κατά προσέγγιση ιδέα των Προϊόντων που περιγράφονται σε αυτά. Δεν αποτελούν μέρος της Σύμβασης ούτε έχουν συμβατική ισχύ.

5. ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΜΗ

5.1 Οι ακόλουθοι όροι ισχύουν για αγορές Προϊόντων στον Ιστότοπό μας και όλες τις πωλήσεις σε καταναλωτές: 5.1.1 Εκτός αν αναφέρεται διαφορετικά, οι τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ, αλλά δεν περιλαμβάνουν έξοδα αποστολής που θα προστεθούν στο συνολικό ποσό στο σημείο ολοκλήρωση παραγγελίας.

5.1.2 Εάν βρίσκεστε εκτός του Ηνωμένου Βασιλείου ή της ΕΕ, οι τιμές δεν περιλαμβάνουν τυχόν ισχύοντες φόρους επί των πωλήσεων και εισαγωγικούς δασμούς που ισχύουν στη χώρα σας, καθώς και τα έξοδα αποστολής που θα προστεθούν στην τιμή.

5.1.3 Θα απαιτήσουμε πληρωμή κατά τη στιγμή της παραγγελίας.

5.2 Οι ακόλουθοι όροι ισχύουν για πωλήσεις σε εταιρικούς και επιχειρηματικούς πελάτες (εξαιρουμένων των πωλήσεων ιστότοπου):

5.2.2 Όπου σας παρέχουμε μια προσφορά ή έναν τιμοκατάλογο συναλλαγών, οι τιμές, εκτός αν αναφέρεται διαφορετικά, δεν περιλαμβάνουν ΦΠΑ και οποιονδήποτε άλλο φόρο ή δασμό επί των πωλήσεων και δεν περιλαμβάνουν έξοδα συσκευασίας ή παράδοσης ή το κόστος εγκατάστασης.

5.2.2.1 Τα τιμολόγια είναι πληρωτέα: εντός 7 ημερών από την ημερομηνία οποιουδήποτε τιμολογίου για τα Προϊόντα. και

5.2.2.2 εντός 14 ημερών από την ολοκλήρωση των εργασιών σε σχέση με οποιεσδήποτε Υπηρεσίες.

5.3 Οι ακόλουθοι όροι ισχύουν για όλες τις πωλήσεις.

5.3.1 Εάν αποτύχετε να πραγματοποιήσετε οποιαδήποτε πληρωμή που οφείλετε σε εμάς βάσει της Σύμβασης μέχρι την ημερομηνία λήξης της πληρωμής, τότε διατηρούμε το δικαίωμα να χρεώσουμε τόκους στο ληξιπρόθεσμο ποσό με επιτόκιο 4% ετησίως πάνω από το βασικό επιτόκιο της HSBC UK Plc από κατά καιρούς. Οι τόκοι αυτοί θα συγκεντρώνονται σε καθημερινή βάση από την ημερομηνία λήξης μέχρι την πραγματική πληρωμή του ληξιπρόθεσμου ποσού, είτε πριν είτε μετά την κρίση.

5.3.2 Θα πληρώσετε όλα τα οφειλόμενα ποσά βάσει της Σύμβασης στο ακέραιο χωρίς συμψηφισμό, ανταγωγή, έκπτωση ή παρακράτηση (εκτός από οποιαδήποτε έκπτωση ή παρακράτηση που απαιτείται από το νόμο). Μπορούμε ανά πάσα στιγμή, χωρίς να περιορίσουμε οποιαδήποτε άλλα δικαιώματα ή ένδικα μέσα που μπορεί να έχουμε, να συμψηφίσουμε οποιοδήποτε ποσό που μας οφείλετε από εσάς έναντι οποιουδήποτε ποσού καταβλητέου από εμάς σε εσάς.

5.3.3 Εάν ο συντελεστής ΦΠΑ αλλάξει μεταξύ της ημερομηνίας της παραγγελίας και της ημερομηνίας παράδοσης, θα προσαρμόσουμε τον συντελεστή ΦΠΑ που πληρώνετε, εκτός εάν έχετε ήδη πληρώσει για τα Προϊόντα πλήρως πριν από την αλλαγή του συντελεστή ΦΠΑ τίθεται σε ισχύ.

5.3.4 Αν και καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να διασφαλίσουμε ότι οι τιμές και οι πληροφορίες είναι προσβάσιμες μέσω των Ιστοσελίδων και ότι τα φυλλάδια ή οι τιμοκατάλογοι είναι ακριβή, πλήρη και ενημερωμένα, δεν μπορούμε να εγγυηθούμε κάτι τέτοιο. Διατηρούμε το δικαίωμα να διορθώσουμε τυχόν λάθη χωρίς να σας φέρουμε ευθύνη. Θα σας στείλουμε email εάν η Σύμβαση επηρεάζεται από λάθος και θα έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε τη Σύμβαση. Εάν ακυρώσετε, θα λάβετε πλήρη επιστροφή της τιμής που καταβάλατε.

5.4 Klarna: Σε συνεργασία με την KlarnaBank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Στοκχόλμη, Σουηδία, σας προσφέρουμε τις ακόλουθες επιλογές πληρωμής. Η πληρωμή πρέπει να γίνει στην Klarna:

5.4.1 Πληρώστε αργότερα σε 30 ημέρες και Πληρώστε σε 3 δόσεις

5.4.2 Χρηματοδότηση

5.4.3 Περισσότερες πληροφορίες και τους όρους χρήσης της Klarna μπορείτε να βρείτε εδώ. Γενικές πληροφορίες για την Klarna μπορείτε να βρείτε εδώ. Ο χειρισμός των προσωπικών σας δεδομένων γίνεται σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία περί προστασίας δεδομένων και σύμφωνα με τις πληροφορίες στη δήλωση απορρήτου της Klarna. Αυτό είναι διαθέσιμο μόνο στο Ηνωμένο Βασίλειο.

6. ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΚΑΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ

6.1 Η ιδιοκτησία των Προϊόντων θα περάσει σε εσάς την ημερομηνία κατά την οποία πληρώνετε για τα Προϊόντα.

6.2 Ο κίνδυνος ζημιάς ή απώλειας των Προϊόντων θα μεταβιβαστεί σε εσάς τις ακόλουθες ώρες:

6.2.1 Εάν αγοράσετε Προϊόντα στον Ιστότοπό μας, ο κίνδυνος θα μεταφερθεί κατά την παράδοση στη διεύθυνσή σας.

6.2.2 Εάν είστε εμπορικός πελάτης και έχουμε συμφωνήσει μαζί μας για παράδοση Incoterm σύμφωνα με το Incoterms 2010, τότε, εκτός εάν συμφωνηθεί διαφορετικά για την επιβεβαίωση της παραγγελίας, ο κίνδυνος θα περάσει τη στιγμή που καθορίζεται από τη συμφωνημένη Incoterm.

6.2.3 Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις, ο κίνδυνος θα περάσει όταν τα Προϊόντα φύγουν από την αποθήκη μας.

7. ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

7.1 Εάν αγοράζετε από εμάς ως καταναλωτής στο Ηνωμένο Βασίλειο ή την Ευρωπαϊκή Ένωση και αγοράζετε τα Προϊόντα μας μακριά από τις εγκαταστάσεις μας (όπως μέσω των ιστοσελίδων μας), δικαιούστε μια νόμιμη «περίοδο υπαναχώρησης» που σας επιτρέπει να ακυρώσετε το Συμβόλαιο για οποιονδήποτε λόγο εάν αλλάξετε γνώμη:

7.1.1 σε σχέση με οποιαδήποτε Προϊόντα που δεν είναι φθαρτά ή ειδικά φτιαγμένα για εσάς, ανά πάσα στιγμή εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή των Προϊόντων.

7.1.2 Σε σχέση με τις Υπηρεσίες, ανά πάσα στιγμή εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία της Σύμβασης.

7.2 Μπορείτε να ακυρώσετε τη σύμβαση σύμφωνα με τον όρο 7.1 χρησιμοποιώντας το υπόδειγμα φόρμας ακύρωσης που επισυνάπτεται σε αυτούς τους όρους και προϋποθέσεις (αλλά εσείς ή δεν είστε υποχρεωμένοι να το κάνετε) ή από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας μέσω email στη διεύθυνση helpdesk@bradleysmoker.co.uk ή μέσω τηλεφώνου στο +44 1803 712712
7.3 Μπορούμε να δεχτούμε επιστροφές μόνο που αγοράστηκαν απευθείας μέσω της Bradley Smoker μέσω τηλεφώνου, ιστότοπου ή μέσω των Πωλητών μας. Απαιτείται απόδειξη αγοράς από τον Πωλητή λιανικής και η επιστροφή χρημάτων πρέπει να ληφθεί απευθείας από τον πωλητή λιανικής.

7.4 Σύμφωνα με την πολιτική επιστροφών εγγύησης καλής θέλησης για τους καταναλωτές στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ευρωπαϊκή Ένωση, θα επεκτείνουμε την περίοδο επιστροφών για τα Προϊόντα σε 30 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής των Προϊόντων, υπό την προϋπόθεση ότι τα Προϊόντα είναι στην αρχική, αχρησιμοποίητα κατάστασή τους και επιστρέφονται στην αρχική συσκευασία με αντίγραφο του αρχικού δελτίου αποστολής.

7.5 Σε περίπτωση που ακυρώσετε τη σύμβασή σας εντός της περιόδου υπαναχώρησης, θα σας επιστρέψουμε αμέσως οποιαδήποτε πληρωμή κάνατε και σε κάθε περίπτωση εντός 30 ημερών από την ακύρωση, υπό την προϋπόθεση ότι τα Προϊόντα επιστρέφονται άθικτα και στην αρχική συσκευασία και ότι τα Προϊόντα δεν έχουν ειδικά προσαρμοσμένα στις προδιαγραφές σας ή εξατομικευμένα ή τα Προϊόντα από τη φύση τους δεν μπορούν να επιστραφούν ή ενδέχεται να καταστραφούν.
7.6 Θα σας επιστρέψουμε επίσης το κόστος της επιστροφής των Προϊόντων σε εμάς με την προϋπόθεση:

7.6.1 η διεύθυνση από την οποία επιστρέφονται τα Προϊόντα βρίσκεται στο Ηνωμένο Βασίλειο. και επιστρέφετε τα Προϊόντα εντός της περιόδου των δεκατεσσάρων ημερών που αναφέρεται στην ενότητα 7.1.1. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις, θα είστε υπεύθυνοι για το κόστος της επιστροφής του προϊόντος σε εμάς.


8. ΔΙΑΝΟΜΗ

8.1.1 Οι αλλαγές στη διεύθυνση αποστολής πρέπει να πραγματοποιηθούν εντός 24 ωρών, ώστε να μπορούμε να διασφαλίσουμε ότι οι αποθήκες τρίτων μας έχουν χρόνο να κάνουν την αλλαγή, διαφορετικά αυτή η αλλαγή θα μπορούσε να επιβαρύνει με επιπλέον χρέωση. Αν και θα καταβληθεί κάθε προσπάθεια για να ικανοποιηθεί το αίτημα αλλαγής διεύθυνσης, δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι θα είμαστε σε θέση να κάνουμε αυτήν την αλλαγή πριν από την αποστολή του προϊόντος. Ως αποτέλεσμα, ενδέχεται να ισχύουν χρεώσεις αλλαγής διεύθυνσης.

8.2 Για διεθνείς παραδόσεις, ενδέχεται να συμφωνήσουμε έναν όρο αποστολής μαζί σας στην επιβεβαίωση της παραγγελίας σας, ο οποίος θα ερμηνευτεί σύμφωνα με την Incoterms, 2010.

8.3 Εάν αποτύχετε να παραλάβετε τα Προϊόντα:
8.3.1 Η παράδοση θα θεωρείται ότι πραγματοποιήθηκε την ημερομηνία παράδοσης.
8.3.2 Ο κίνδυνος στα Προϊόντα θα περάσει σε εσάς. ή
8.3.4 μπορούμε (με την επιφύλαξη οποιουδήποτε άλλου δικαιώματός μας) να διαθέσουμε τα Προϊόντα.
8.4 Ο παραλήπτης πρέπει να είναι παρών στη διεύθυνση για να υπογράψει και να επιβεβαιώσει την παραλαβή των αγαθών σε ικανοποιητική κατάσταση.
8.5. Η μη παροχή της σωστής διεύθυνσης παράδοσης ενδέχεται να οδηγήσει σε χρέωση ανακατεύθυνσης πλήρους τιμής.
8.6 Ο χρόνος που χρειαζόμαστε για να στείλουμε τα Προϊόντα εξαρτάται από τα επίπεδα αποθεμάτων και θα καθοριστεί σε εσάς τη στιγμή που θα υποβάλετε την παραγγελία σας ή σε αντίθετη περίπτωση, μέσω email μετά την παραλαβή της παραγγελίας σας.
8.7 Ο χρόνος που απαιτείται για την παράδοση των Προϊόντων μετά την αποστολή τους εξαρτάται από την υπηρεσία παράδοσης που χρησιμοποιούμε, η οποία εξαρτάται από τον τύπο του Προϊόντος και την τοποθεσία σας. Οι χρόνοι παράδοσης θα εμφανίζονται στη σελίδα του προϊόντος κατά την αγορά.
Λάβετε υπόψη ότι αυτό μπορεί να διαφέρει λόγω της υψηλής ζήτησης - δείτε τη σελίδα του προϊόντος για τις περισσότερες ενημερωμένες πληροφορίες. Λάβετε υπόψη ότι για τα νησιά εντός του Ηνωμένου Βασιλείου και των Highlands της Σκωτίας, η παράδοση ενδέχεται να διαρκέσει λίγο περισσότερο από ό,τι διαφημίζεται στη σελίδα του προϊόντος.
8.8 Εφόσον χρησιμοποιούμε υπηρεσία παράδοσης τρίτου μέρους, η καθυστερημένη παράδοση των Προϊόντων είναι εκτός ελέγχου μας και δεν θα είναι επιλέξιμη για επιστροφή χρημάτων λόγω καθυστερημένης παράδοσης αφού φύγουν από την αποθήκη μας.

10. ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΤΑ ΖΗΜΙΩΝ ΣΕ ΔΙΑΜΕΤΑΚΟΜΙΣΗ

10.1 Κατά την άφιξη, εάν υπάρχει οποιαδήποτε παρούσα ή ορατή ζημιά στα Προϊόντα, αρνηθείτε την παραλαβή αρνούμενοι την υπογραφή και επιστρέψτε με τον οδηγό λόγω άρνησης μαζί με τη συνυπογραφή του οδηγού παράδοσης. ΜΗΝ υπογράφετε εάν έχουν υποστεί ζημιά και ΜΗΝ αποδέχεστε τα εμπορεύματα ως «κατεστραμμένα κατά τη μεταφορά». Εναλλακτικά, μπορείτε να υπογράψετε «ΜΗ ΕΛΕΓΧΟ» Εάν δεν μπορείτε να ελέγξετε τα αγαθά κατά τη στιγμή της παράδοσης. Η Εγγύηση σύμφωνα με τον παρόντα Όρο 9 θα είναι άκυρη εάν:

10.2.1 Δεν μας αναφέρετε τη ζημιά κατά τη μεταφορά εντός 3 ημερών από την παράδοση του προϊόντος. ή

10.2.2 Αποδέχεστε Προϊόντα που έχουν καταστραφεί σαφώς και εμφανώς κατά τη μεταφορά χωρίς να τα επιστρέψετε στον οδηγό. Η εγγύηση διαμετακόμισης για ζημιές στο Προϊόν τερματίζεται μόλις υπογραφούν τα αγαθά. Τα προϊόντα που έχουν επισημανθεί ως μη επιλεγμένα θα θεωρείται ότι έχουν παραληφθεί με καλή σειρά.
10.3 Εάν είστε καταναλωτής, η εγγύηση αυτής της ρήτρας δεν επηρεάζει τα νόμιμα δικαιώματά σας.

11 ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ

11.1 Εγγυόμαστε ότι τα Προϊόντα δεν θα έχουν ελαττώματα στα υλικά και την κατασκευή για τις περιόδους που καθορίζονται στην εγγύηση του κατασκευαστή μας. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εγγύηση των κατασκευαστών μας και τον τρόπο υποβολής αξίωσης, ανατρέξτε στη σελίδα πληροφοριών εγγύησης εδώ.

11.2 Εάν αγοράζετε τα Προϊόντα μας στο πλαίσιο ενός εμπορίου ή επιχείρησης, οι εγγυήσεις που παρέχονται στην εγγύηση του κατασκευαστή μας ισχύουν για την εξαίρεση οποιασδήποτε άλλης εγγύησης, προϋπόθεσης ή άλλου όρου που συνεπάγεται ο νόμος, είτε από νόμο, κοινό δίκαιο, έθιμο και χρήση ή αλλιώς.

11.3 Εάν αγοράζετε τα Προϊόντα μας ως καταναλωτής, οι εγγυήσεις που παρέχονται από την παρούσα ρήτρα 11 και η εγγύηση του κατασκευαστή μας δεν θα επηρεάσουν τα θεσμοθετημένα δικαιώματά σας ως καταναλωτή.

12 ΟΡΙΟ ΕΥΘΥΝΗΣ

12.1 Εάν είστε καταναλωτής:

12.1.1 Θα είμαστε υπεύθυνοι για οποιεσδήποτε απώλειες υποστείτε ως αποτέλεσμα της παραβίασης αυτών των Όρων, εάν οι απώλειες ήταν εύλογα προβλέψιμες τόσο για εσάς όσο και για εμάς τη στιγμή της σύναψης της Σύμβασης για τα σχετικά Προϊόντα.

12.1.2 Αποθήκευση όπως αναφέρεται στις Συνθήκες 13.3 και 13.4

12.1.2.1 Δεν θα είμαστε υπεύθυνοι για οποιαδήποτε έμμεση ή επακόλουθη ζημία που δεν είναι εύλογα προβλέψιμη τόσο για εσάς όσο και για εμάς κατά τη σύναψη της Σύμβασης.

12.1.2.2 Η ευθύνη μας απέναντί σας και η ευθύνη σας απέναντί μας για παραβίαση αυτών των Προϋποθέσεων δεν θα υπερβαίνει το πενταπλάσιο της τιμής που καταβάλατε ή καταβάλλετε για τα Προϊόντα που παραγγείλατε.

12.2 Εάν αγοράζετε από εμάς για επαγγελματικούς σκοπούς, τότε

12.2.1 Με την επιφύλαξη της ρήτρας, δεν θα είμαστε υπεύθυνοι απέναντί σας, είτε σε αδικοπραξία (συμπεριλαμβανομένης της αμέλειας), για παράβαση σύμβασης, παράβαση του εκ του νόμου καθήκοντος ή άλλως για:

12.2.1.1 οποιαδήποτε έμμεση ή επακόλουθη απώλεια. ή για

12.2.1.2 οποιαδήποτε επιχειρηματική ζημία (συμπεριλαμβανομένης της απώλειας κερδών, συμβολαίων, εσόδων ή εσόδων), αναμενόμενες αποταμιεύσεις, δεδομένα, υπεραξία ή σπατάλη, είτε άμεση είτε έμμεση.

12.2.2 Με την επιφύλαξη της ρήτρας 13.3, η συνολική μας ευθύνη απέναντί σας σε σχέση με όλες τις άλλες ζημίες που προκύπτουν βάσει ή σε σχέση με τη Σύμβαση, είτε πρόκειται για σύμβαση, αδικοπραξία (συμπεριλαμβανομένης αμέλειας), παράβαση του εκ του νόμου καθήκοντος ή άλλως, σε καμία περίπτωση υπερβαίνει την τιμή των Προϊόντων ή των Υπηρεσιών στις οποίες αναφέρεται η αξίωση.

12.2.3 Εάν λείπουν αντικείμενα από την παραγγελία σας ή υπάρχουν άλλες παρατυπίες, όπως ελαττωματικά ή λανθασμένα είδη, πρέπει να μας ενημερώσετε το συντομότερο δυνατό εγγράφως και το αργότερο εντός 7 ημερών από την παράδοση του προϊόντος, προκειμένου να να διορθώσουμε το πρόβλημα. Εάν δεν μας ειδοποιήσετε εντός αυτού του χρονικού πλαισίου, ενδέχεται να μην μπορέσουμε να διορθώσουμε αυτό το πρόβλημα.

12.3 Είτε είστε επιχείρηση είτε καταναλωτής, τίποτα σε αυτούς τους Όρους δεν αποκλείει ή περιορίζει την ευθύνη οποιουδήποτε μέρους έναντι του άλλου

12.3.1 θάνατος ή σωματική βλάβη που προκλήθηκε από αμέλεια
12.3.2 απάτη
12.3.3 παραβίαση των όρων που υπονοούνται από την ενότητα 12 του νόμου περί πώλησης αγαθών του 1979.
12.3.4 ελαττωματικά προϊόντα βάσει του νόμου περί προστασίας των καταναλωτών του 1987. ή για
12.3.5 οποιαδήποτε άλλη ευθύνη που δεν μπορεί νομίμως να αποκλειστεί ή να περιοριστεί.
12.4 Τίποτα σε αυτούς τους Όρους δεν επηρεάζει τα θεσμοθετημένα δικαιώματά σας ως καταναλωτή.

13 ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΕΚΤΟΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΜΑΣ

13.1 Μπορούμε να ακυρώσουμε τη Σύμβαση εάν ένα γεγονός εκτός του εύλογου ελέγχου μας καθιστά δύσκολη την παροχή των Προϊόντων σύμφωνα με τη Σύμβαση και δεν θα παραβιάσουμε αυτούς τους Όρους εάν πράξουμε ακύρωση λόγω ενός τέτοιου συμβάντος. Μόλις αντιληφθούμε την ανάγκη ακύρωσης της Σύμβασης, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας μέσω email αναφέροντας τους λόγους ακύρωσης. Θα λάβετε πλήρη επιστροφή του τιμήματος που καταβάλατε.

14  ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

14.1 Κάθε πληροφορία που μας παρέχετε σύμφωνα με τη Σύμβαση θα υποβάλλεται σε επεξεργασία σύμφωνα με την Πολιτική Απορρήτου μας και την ισχύουσα νομοθεσία περί προστασίας δεδομένων.
14.2 Χρησιμοποιούμε επίσης cookies στον Ιστότοπό μας. Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στην Πολιτική μας για τα Cookies.


15 SMS/MMS ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΗΝΥΜΑΤΩΝ ΚΙΝΗΤΟΥ ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ
15.1 Επιπλέον, συμφωνείτε με την Πολιτική Απορρήτου των Μηνυμάτων (https://www.bradleysmoker.co.uk/pages/privacy-policy).

16 ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

16.1 Κατά καιρούς ενδέχεται να προσφέρουμε προωθητικές προσφορές σχετικά με ορισμένα Προϊόντα στον Ιστότοπό μας. Αυτές οι προωθητικές προσφορές θα υπόκεινται στη διαθεσιμότητα των σχετικών Προϊόντων και δεν αποτελούν ένδειξη διαθεσιμότητας

16.2 Όλες οι προωθητικές προσφορές που προσφέρουμε θα υπόκεινται σε αυτούς τους Όρους μαζί με τυχόν ισχύοντες πρόσθετους όρους και προϋποθέσεις, κανόνες και οδηγίες. Σε περίπτωση σύγκρουσης μεταξύ αυτών των Προϋποθέσεων και τυχόν πρόσθετων όρων και προϋποθέσεων, κανόνων και οδηγιών ισχύουν οι παρόντες Όροι.

17 ΓΕΝΙΚΟΣ

17.1 Μπορούμε να μεταβιβάσουμε τη Σύμβαση σε οποιοδήποτε πρόσωπο ή να ζητήσουμε από οποιοδήποτε πρόσωπο να εκπληρώσει οποιαδήποτε πτυχή της, εφόσον δεν επηρεάζεται η εκτέλεση της Σύμβασης.

17.2 Μια οντότητα που δεν είναι ρητά συμβαλλόμενο μέρος στη Σύμβαση δεν έχει δικαίωμα σύμφωνα με τον Νόμο περί Συμβάσεων (Rights of Third Party) του 1999 να επιβάλει οποιονδήποτε όρο της Σύμβασης ή αυτούς τους Όρους.

17.3 Εάν κάποιος από τους αριθμημένους όρους σε αυτούς τους Όρους κριθεί άκυρος ή μη εκτελεστός, αυτή η ακυρότητα ή μη εκτελεστότητα δεν θα επηρεάσει το υπόλοιπο αυτών των Όρων.

17.4 Διατηρούμε το δικαίωμα να κάνουμε αλλαγές σε αυτούς τους Όρους ανά πάσα στιγμή. Η Σύμβαση σας θα διέπεται από την έκδοση αυτών των Όρων που ίσχυαν τη στιγμή που υποβάλατε την παραγγελία σας.

17.5 Αυτοί οι Όροι και η Σύμβαση θα διέπονται και θα ερμηνεύονται σύμφωνα με τους νόμους της Αγγλίας στην αγγλική γλώσσα, και οποιαδήποτε δικαστική διαδικασία πρέπει να διεξάγεται στα αγγλικά δικαστήρια.

ενημερώθηκε στις 27 Φεβρουαρίου 2023

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ - ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ
Αυτή η φόρμα ισχύει μόνο για καταναλωτές και όχι για επιχειρηματικούς πελάτες.
Συμπληρώστε και επιστρέψτε αυτήν τη φόρμα μόνο εάν έχετε συνάψει τη σύμβασή σας μαζί μας μακριά από τον ιστότοπό μας ή μέσω τηλεφώνου, email ή άλλου απομακρυσμένου μέσου επικοινωνίας και επιθυμείτε να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση.

Η περίοδος ακύρωσης θα λήξει μετά από 14 ημέρες από την ημέρα σύναψης της σύμβασης (εκτός όπου ισχύει η εγγύηση υπεραξίας μας).
Για να ασκήσετε το δικαίωμα ακύρωσης, πρέπει να μας ενημερώσετε για την απόφασή σας να ακυρώσετε αυτήν τη σύμβαση με μια σαφή δήλωση (π.χ. επιστολή που αποστέλλεται ταχυδρομικώς ή μέσω e-mail). Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το συνημμένο μοντέλο φόρμας ακύρωσης, αλλά δεν είναι υποχρεωτικό.
Στην Grakka Ltd:

Εγώ/εμείς [*] ειδοποιούμε ότι εγώ/εμείς [*] ακυρώνουμε τη σύμβασή μου/μας [*] για την αγορά των προϊόντων σας με τα ακόλουθα στοιχεία:

Όνομα πελάτη(ων):
Διεύθυνση πελάτη(ων):
Ημερομηνία παραγγελίας μου:
Σύντομη περιγραφή του προϊόντος που παραγγέλθηκε:
Αριθμός αναφοράς παραγγελίας (εάν υπάρχει):



Υπογραφή καταναλωτή(ών) (μόνο εάν αυτό το έντυπο κοινοποιηθεί σε χαρτί):

Ημερομηνία: